21 Nisan 2013 Pazar

Birileri..

Biri var...

Öyle bilinç altıma işlemiş..

Rüyalarımda hani..

Öylesine sıkı sarılıyorum..

Sarılıyorum...

Sarılıyorum ben...

Sıvazlıyorum böyle ellerimle bedenini..

Aslında daha önce hiç sarılmadık ki..

Uyanıyorum, gerçek sanıyorum...

Düpedüz uyanışıma içerlemek benimkisi..

Hemen gözlerimi kapıyorum..

Dönsem, geri gitsem ya...

Olmaz mı?

Olmuyor..

Sanki hala sıcaklığı kalmış "biri"nin üstümde...

Sıcaklığı uçmasın diye ellerimi yorganın altına sokuyorum..

Gözlerimi kapayıp hayaliyle kıvrılıyorum yorganımın altında...

Son nefes kırıntısını da bitirene kadar...

Öylece..

Gözlerim kapalı...

Zaman alıyor o anı benden...

Kendimle baş başayım artık...

İçerliyorum..

İçerliyorum ben..

O hiç bilmez, tahmin de edemez ama...

Bende bir yeri var....

Benim yerim....

Benim yerim yok.

Benim..

Yok.

Yerim..

Benim...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder