22 Nisan 2015 Çarşamba

Sevdiğim Şeyler Listesi 2015

Geçen yıl da bir liste yapmıştım. Bu da bu yılın listesi olsun...

  1. Film izlemeyi çok seviyorum. Yeşilçam filmlerini izlerken yanımda birisi olsun isterim. Birlikte güldüğünde tadı çıkar onların. Onun dışında film izlerken yalnız olmak daha güzel..
  2. Bişey yapmak zorunda olmadığım, tamamen özgür olduğumu hissettiğim anlar en sevdiklerim. 
  3. Süt. Eğer hazır aldıysam, çikolatalı süt. Evde soğuk içeceksem, kendi yaptığım muzlu süt. Sıcak içilecekse de, pekmezli. Pekmez keçiboynuzu pekmezi olacak ama...
  4. Puzzle yaptığım sırada, herhangi bir dizinin açık olması hoşuma gider.
  5. Bir de odanın her bir yanında yaptığım puzzlerın olması çok hoşuma gidiyo doğrusu :)
  6. Yeni yıkanmış çarşaflarda yatmayı çok seviyorum. Çarşaf yıkandığında mutlaka ben de duş almalıyım. O zaman tadı çıkıyor...
  7. Biricik dostum, Alp'i seviyorum... İzmir'i sevme sebeplerimden birini verdiği için...
  8. Yazmayı seviyorum. Yazmaktan daha çok sevdiğim şey, yazdıklarımın okunmasıdır tabi...
  9. Güneş battıktan sonra gökyüzündeki bulutların rengini seviyorum. Odamdan bakıldığında çok ayrı keyif veriyor... Ne kadar şanslı olduğumu hatırlıyorum her akşam...
  10. Güneş battıktan sonra, tek başıma, müzik dinleyerek yürümeyi seviyorum. Ağır tempoda :)
  11. Yolda yürürken, çalan şarkılar eşliğinde, kendi filmimde oynuyormuş gibi hayaller kurmayı seviyorum. 
  12. Şu an yaşadığım odamı seviyorum.. Bana verdiği huzuru, manzarayı... 
  13. Yatağımda yatarken, gece yıldızları izlemeyi seviyorum..
  14. Elbise giymeyi seviyorum.
  15. Rahat ayakkabıları seviyorum.
  16. Saçımın sol tarafına tek örgü örmeyi seviyorum.
  17. Renkleri çok seviyorum. Canlı renkleri, bir arada olmalarını..
  18. Yemek yerken masada çok kişinin olmasını seviyorum.  
  19. Şehitlik Abidesindeki banklarda oturup denizi izlemeyi, dinlemeyi seviyorum. Sevmekten de öte, ibadet gibi geliyor. İçimin temizlendiğini hissediyorum...
  20. Köpekleri seviyorum.
  21. Ayı, aslan ve köpek balığı saldırılarını izlemeyi bir de seri katil belgeselleri izlemeyi severim.
  22. Gündüz saatlerindeki uyku kaçamaklarını severim.
  23. Gece stadın ışıkları söndükten sonra, penceremden görünen manzarayı severim.
  24. Perdelerin hep açık olmasını seviyorum... 
  25. Bahar çiçeklerini seviyorum..
  26. Bahar aynı seviyorum..
  27. Havanın ne sıcak, ne soğuk oluşuna bayılıyorum... Böyle havalarda topraktan gelen o nemli kokuya aşığım..
  28. Meyvelerin üstüne nutella sürüp yemeyi seviyorum.
  29. Parmak kadar olan, ısırdığında kıtır kıtır olan, buram buram kokan hıyarları yemek iyi geliyo. Geçen gün bi oturuşta yarım kilo yedim.
  30. Çiğ bezelyeyi çekirdek gibi çitlemeyi severim.
  31. Şehirler arası seyahat ederken, otomobilde olmayı severim. Şoför yanı :D
  32. Kıyafet ve sevgililer dışında konuşabilen kadınları severim. Duygu iyi bir örnek sanırım...
  33. Müzik dinlemeyi seviyorum.
  34. Yalnızlığı seviyorum. Bi tercih olabildiğinde... 
  35. Herkesin beni sevmesini seviyorum :) Bu bir dilek.. Tabii ki öyle bişey yok :D
  36. Abimle webcam muhabbetlerimizi çok seviyorum.
  37. Babaannemle ilgili her şeye tapıyorum..
  38. Annemin karakterine, güzelliğine bitiyorum.
  39. Babamın, baba sözcüğünün altını tam anlamıyla doldurmasını, idealistliğini, dik duruşunu çok seviyorum. Onunla gurur duymayı seviyorum..
  40. All Green'in sesini çok seviyorum.
  41. Yaman Koray kitapları okumayı çok seviyorum.
  42. İsim-şehir oynamayı seviyorum.
  43. Sağlıklı hissetmeyi seviyorum bir de...
Şimdilik bunlar geldi aklıma...


5 yorum:

  1. Yeşilcam demişsin ama şunu da 44 olarak ekleyebilirsin:

    44. Kemal Sunal ve Şener Şen filmlerindeki absürd diyalogları seviyorum ;)

    (Listen bi harika :D)

    YanıtlaSil
  2. Yakaladım seniiii.. Benim listeme ek yapabilecek kadar tanışıyoruz demek :D

    YanıtlaSil
  3. Eh. Ben seni fazlasıyla tanyorum ama sen tanımıyosun. Çünkü benim bi bloğum yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç boşuna gizem yaratma. ben anladım senin kim olduğunu :D

      Sil
    2. Hayır anlamadın.

      Sil