17 Nisan 2015 Cuma

Yanımda

Önemsememiştim boğazımdaki sızıyı... Kolay kolay grip olmadığıma inandırmışım kendimi nedense! Aslında bir noktada haklı çıktım. Grip olmadım ama yaklaşık dört gündür konuşamaz vaziyetteyim. Sesimi kaybettim. Yerine gelmesi için de bir süre kimseyle görüşmemem gerekecek. Çünkü yanımda birileri varken illaki bir kaç kelime de olsa çıkıyor ağzımdan. Ama, hayır. Sonra geceleri boğuluyorum. Sonra hemencecik kısılıyor yine...  Onun için hiç ama hiç konuşmamam lazım. Kimseyle görüşmemem lazım. 


****

Sessizlik günlerim benim. 


***

İşte bu sessizlik günlerimde, alıp alıp dışarı çıkıyorum kendimi. Tam güneş batıyor, gözden kayboluyor.. O zaman anlıyorum benim zamanımın geldiğini. En rahat kıyafetlerimi giyip çıkıyorum. Yanımda bir ben. Acelesiz küçük adımlarla yürüyorum. Seller gibi akan zamana inat adımlar atıyorum. Saçlarımın arasından gecen serin rüzgarı hissediyorum. Eğer güzel kokulu bir ağacın yanından geçiyorsam yavaşlıyorum, iyice... Birbiriyle oynaşan iki köpek gördüğümde durup izliyorum. İnsanlardan ziyade gökyüzüne, ağaçlara bakarak yürüyorum. O saatler mühim. Henüz sokak lambaları devrede değil.. Gözlerim seçebiliyor yıldızları. Her bir rengi ayrı ayrı gökyüzündeki...

Kendi kendime konuşuyorum. Çok güzel şeyler anlatıyorum kendime. 

Müzik çalarımda istediğim şarkılar dönüyor. Yolda yürürken kendi filmimi çekiyorum. Hayat hakkında beylik laflar ediyorum. Sonra diğer insanları düşünüyorum. Sanki en bi erdemlisi, en bi akıllısı, doğrusu benmişim gibi üstten bakıyorum hepsine. Sonra da o baktığım yerden kendimi aşağıya itiveriyorum bi tekmeyle...


****

Duygusallaşıyorum işte böyle olunca. Her daim bastırabildiğim duygularım zapt ediyor düşüncelerimi. Hemen telefona sarılıyorum. Anneme mesaj atıyorum. Ne kadar sevdiğimi yazıyorum. Sonra bi kaç damla gözyaşı döküyorum paylaşamadıklarıma. Sonra yine kendime kızıyorum. Ne ara bu kadar duvar örmüşüm etrafıma... Şaşırıyorum. 

****

Kendi başınalığın tadına varıyorum yine. Tekrar soğuyorum türdeşlerimden. Yine gömülüyorum kendi dünyama.

****

Yanımda "olmasını istediklerim", yanımda "olanlar"........

9 yorum:

  1. Büyyük geçmişler ola.

    Bu arada yanında birileri varken illa konuşman gerekmiyor. İletişim icin pek çok yol var ;) misal şu an yaptığım gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İyileşiyorum :)

      Benim için tam anlamıyla iletişim olamıyor aslında kimliğiniz gizli olduğu için :))

      Sil
  2. Gizli olan şeyler daha değerlidir :) hem 10 kelime istedin nerde yazı? Bekleniyosunuz efem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanımadığım biri için bişeyler yazabilmem güç :D İlham gelmiyo diyelim :D

      Sil
  3. E tanışalım o zaman. Msn kullanıyo musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık kimlik yeterli aslında :)

      Sil
    2. Hehehe :D boşver böyle kalsın. Hem yazılarını yaz sen. Bir de bunalım takılmak sana yakışmıyor. Gülmen lazım :)

      Sil
    3. şaka bi yana msn kullanan kaldı mı yahu :D yenilen biraz :D

      Sil
  4. Msn'li yorumumda smiley kullanmadığım için geyik yaptığım anlaşılmamış galiba:D bu zamanda msn kullananı geç msn programı bile yok ;) aha yeni yazıyazmışsın du okuyup yorum yapçam:D

    YanıtlaSil