16 Ekim 2012 Salı

Özlem

Herkese selam...

Bu akşam özlem üzerine yazmak istiyorum...

Sizi bilemem ama benim çok sıklıkla hissettiğim bir his, Özlem..

Hayatıma bu güne kadar dokunup geçen bir yığın harika, duygusal, zeki, eğlenceli, güzel, çirkin...  insan oldu..

Bir çoğuyla artık görüşmüyorum, bir kısmıyla görüşemiyorum, bir kısmı ise hala görüşmeme rağmen o eski tadı vermiyor..

Gelip geçen günlerin içinde bir çoğunun varlığını unuttuğumu sandığım zamanlar çok... Ama ne büyük bir yanılgı bu düştüğüm...

Unuttum sandığım tüm o acı-tatlı anlar ruhumda şimdilerde kapanmış olan derin bir yaranın izi gibi.. Hala görünürde ama zamanla bir göz aşinalığı oluşmuş sanki.. Sadece elimi üstüne attığımda hissediyorum o huzursuz hissi.. O başkalaşmış dokuyu..

Yalnız kalındığında hatıralar çöker ya insanın üstüne, zihin durmadan gözünüzün önüne getirir ya o resimleri.. Bi an için geçmişte buluverirsiniz kendinizi...Çok kısacık bi andır.. Sıcakcık bir an.. Sonra bi anda gerçeğe uyandığınızı farkedersiniz.. Bi bakarsınız odanızda veya kalabalıklar içinde yapayalnızsınız..

İşte "o an" çöker insanın üzerine karabasan gibi...Yakar içinizi... Mideniz burulur.. Yanaklarınız yanar..

Kaybettiğinizi anlarsınız... Kaybınız canınızı sıkar.. Geri dönüş yolu yoktur çünkü..

Bir zamanlar yüz yüze olduğunuz, sesini duyduğunuz, gönlünüzce sarıp sarmaladığınız kişi bir hayale dönüşmüştür..

Aslında özlem çekilen kişi, kaybedilmiş kişidir..

İşin en kötü yanı da özlemini duyduğunuz her şeyin yok olmuş olmasıdır.. Özleriz, çünkü o artık yoktur...

Artık hiç bir zaman size o hislerle sarılmayacaktır.. Hiç bir zaman güvenemeyecektir belki.. Ya da artık o değere sahip değilsinizdir onun gözünde.. Özlem tek kişilik bir histir...Can yakar.. Ama sadece özlem çekenin canını...

Acı olan da budur..

Esas gerçeği bilinciniz kavradığında, hemen dikkatini başka bir noktaya verir.. Yine zihninizin suları içine gömülüverir batık bir gemi gibi.. Özleminiz.... Siz yine de bilirsiniz her med'de sulara gömülenin, her cezir'le yeniden ortaya çıkacağını....


Not :  Abi'mi ( Hasan Ali'm ) çok özledim.. "Tek" kaybetmeden özlediğim adamı...

İyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder