13 Ekim 2012 Cumartesi

Pis Pis Yazarım

Herkese selaaaaam :)

Önce hemen bi şarkı atıyorum çünkü keyfim çoook yerinde :)


Tüm gün keyifli değildim aslında... Hatta sabah uyandığımda yine ölmek isteği taşıyordu içimden... İlk önce çalışmamama rağmen sabahın 8'inde uyandığıma bozuldum, sonra tv'yi açıp kanalları gezerken bugünün Cumartesi olduğunu anladığımda tekrardan bi buhran geçirdim, salonda yeteri kadar sıkıldığımı anlayınca yine odama geldim, burada da sıkılmaya devam ettim... İşte günün ilk yarısı; Odam, salon, tuvalet ve mutfak arasında yürüyüşler, oturduğum yerde attığım taklalar ve offlamalarla geçti...

Neyse sonra bi anda üzerimdeki ölü toprağını silkeleyebildim ve elektro gitarımı aldım elime..Parmaklarım acıyana kadar çalıştım..

Sonra da kendimi Türk Filmleri'nin güvenilir kollarına bıraktım.. Önce Türkan ve Kadir ikilisinden "Bodrum Hakimi" filmini izledim.. Film bittiğinde de ağladım.. Hani yine filmlerde sinemaya bi paket mendille gidip ağlayan teyzeler var ya eskilerden, hah işte bende onlardan biriydim bence eski yaşantımda.. Şu an tek eksiğim filmi izlerken "Körolası kadın mahvetti güzelim adamı" gibi yorumlar, kii beni tanıyan herkes bu konuda ne kadar büyük potansiyele sahip olduğumu da bilir :) Neyse sonra da Türkan Şoray'ın "Metres" diye bi filmi denk geldi.. İzledim ama ağlamadım, çünkü başka bi herifle oynuyordu...

Son zamanlarda Türkan Şoray'a benzemek için bir dizi estetik operasyon mu geçirsem düşüncesi iyice netlik kazandı kafamda. Bazen, neden Türkan ben değilim de O diyorum.. Ama çok bozdu kendini o ayrı.

Neyse filmler vs. derken beklediğim telefon geldi.. Müstakbel İngilizce Hocam arıyordu.. Geleceği saati kararlaştırdık.. Bende duşa falan girdim, yüzüme gözüme iki bişey sürdükten sonra bi an aynaya baktım, yuuuhh ne kadar güzelim dedim...

Uzun bi süredir kendimi çirkin ve işe yaramaz hissettiğim için bi an aynada başkasına bakıyomuş gibi hissettim.. Sonra da kendime gelmeye başladığımı fark ettim.. Bu akşam kendime olan güvenim pazarlıkta bana %45 kazandırdı..Sonuç olarak çok uygun koşullarda anlaştık..

Keyifliyim, herşey yoluna girmeye başladı...

Son bi aciliyetim var o da AŞK...

Tüm kapılarım hatta pencerelerim açık, karşıma çıkacak adam çok mu şanslı olacak ne :)

Bu gece size Metres filminden eşsiz bir şarkıyla veda etmek isterim...


 Baybaaaayyy :D ( pis pis yazarımda pis pis veda edemem mi sandınız :D )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder