29 Temmuz 2013 Pazartesi

Serçe Cıvıltısını Severim!

Günaydıııınnnnnn....

Dün gece erken uyuduğumdan olacak, bu sabah altıya doğru uyandım...

Aslında çok kısa dün geceden bahsetmek istiyorum. Dün dostum İsot'la çıktık gece Kumlaya gittik.. Gider gitmez ünlü Veis dondurmacısından koskocaman dondurma aldık. Oradan onların sitesine yürüdük.. İki sandalye kapıp kumsalda vardık..Benim sandalyem denizin içindeydi.. Ayaklarımla dalgaların oynaşması bir saatten fazla sürdü.. Tüm yorgunluğumu, ağrımı, sızımı aldı deniz.. Onun yerine bana rahatlama, huzur verdi.. Denizi çok seviyorum, buradan iletmek istedim. Sonrasında da süt mısır yedik. Ben hep böyleyim tatlı yedikten hemen sonra tuzlu, tuzlu yedikten sonra da tatlı ararım..

Dün geceyle ilgili bahsetmek istediklerim bu kadar. Şimdi bu sabaha dönüyorum..

Evet erkenden uyandığım için için henüz gün doğmamıştı ama havanın o güneş öncesi aydınlığı vardı etrafta.. Serçeler deli gibi cıvıldıyordu.. Son on dakika öncesine kadar sadece serçe sesleri işitirken, şimdi araya araç sesleri girdi ki; bu benim tadımı kaçırdı açıkçası.. Artık serçeleri duyamıyorum..Neyse... Şu an yazıyor olmamın sebebi en kısa sürede yapmak istediğim şeylerin bir listesini yapmak.. Kendi kendime düşünüyordum ama en güzeli buraya yazmak dedim. Hem bakalım ne kadarı gerçekleşecek...

Bir de şu an hava öyle güzel ki.. Güneşin sıcaklığı bastırmamışken o sabah serinliğinde, tertemiz havada derin derin nefes alıp geldim şimdi odamın balkonundan..

Evet...

İlk yapmak istediğim şey aldığım şu fazla kilolardan kurtulmak.. Son günlerde genleşiyormuşum gibi hissetmeye başladım.. Dünya yüzeyinde kapladığım alan büyüdükçe büyüyor.. Daha mütevazi olmak, küçücük alanımda mutlu mesut yaşamak istiyorum. Bunun için; yarın sabah kalkıp bir diyetisyenle görüşmeye gideceğim.

Sonra yetenek sınavına girdiğim üniversitelerden Uludağ'ı kazanmak istiyorum. O olmazsa Çanakkale, o da olmazsa Bolu.. Üçünden biri.. Ama mecbur kalırsam Denizli veya Aydın'ı da denemek zorunda kalacağım ki bu istediğim bişey değil.. En fazla işi Çanakkale de bitirmiş olmayı istiyorum. Ben o tarafları oldum olası çok sevmişimdir zaten.

Sonra güzel bir tatil yapmak istiyorum ama böyle Çeşme, Bodrum falan değil.. Sırtımda çantam, Türkiye turu yapmak istiyorum.. Bi bakmışsın Olimpostayım, sonra bir bakmışsın Sinopta.. Bunun için yanıma eğlenceli bir yol arkadaşı bulmak da istiyorum.. Belki Caner askerden döndüğünde birlikte yaparız şöyle güzel bir tur..

Sonrası da aşk meşk işte...

Bu sabah için iki şarkım var :)




Şimdi tekrar uyuyorum...

**Son**

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder