5 Ocak 2013 Cumartesi

Açlık

Selam..

Hatırlarsanız daha iki gün önce pilatese başladığımı yazmıştım.. Tabi pilates incelmek için tek başına yeterli olmuyor.. Bunun yanında bol su içip az yemek yemek lazım...

Evet.. Bu gerçeği ben biliyorum.. Ama gel de dilime, mideme söz geçir..

Gözümün önünde bi leğen dolusu patlamış mısır var mesela.. Şööyle bol tuzlu, avuçlaya avuçlaya yiyomuşum sanki...

Sonra kalamar tava.. Böyle sosuna batıra batıra.. İrilerinden yiyomuşum.. Yanında da mis gibi bira...

Yada hani bi cips var sarı küçük top şeklinde olan.. Tatlı mısır cipsi.. Onun paketini dikiyomuşum ağzıma..

Hatta inanmazsınız; "lahmacundan nefret eden ben" şu an lahmacun kokusu alıyorum.. Şööyle arasında bolca yeşillik, ayran..Şimdi olsa 3 tane gömerim yeminle :D

Üff.. Aklıma neler geliyo şu an şaşarsınız...

Hadi onlardan vazgeçtim; bol sütlü bi sıcak çikolata yada salep de iyi giderdi..

Hayır bi de şöyle bi durum var.. ( Ben bunu daha önce denemiştim.. ) Hani çiğneyip yutmadan ağzımdan çıkarayım diyorum.. Yok.. O lokma mideye inmeden insanın içi rahat etmiyo.. O açlık hissi dinmiyo..

Sanki daha bi saat önce pilates yapıcam da zayıflayacağım diye şekilden şekile giren, karın kaslarının anasını ağlatan ben değilmişim gibi..

Bu arada bilmem ağzı sulanan var mı :)

En iyisi ben bi elma alayım :) Bille Holiday'imi dinleyerek sakinleşeyim :)


İyi geceler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder