26 Ocak 2013 Cumartesi

Yaparsan oluyor, yapmazsan olmuyor!!!!

Herkese selam,

Bir süredir ortalarda değilim çünkü evdeki iki bilgisayarım da bozuldu.. Şu an kısa süreliğine açılan pc'mden yazıyorum...

Mart ayının yirmi dördünde ünv. sınavım var... Yetenek sınavlarına hak kazanabilmem için belirlenen baraj puanını geçmem gerekiyor.. Bunun için de oturup ders çalışmam gerekiyor... Ama yapamıyorum...

Bilgisayarlarım bozulmadan önce bu hastalığımın teşhisini "psikopatlık derecesine filmkolik" olarak koymuştum.. Günde üç öğün film izlemezsem eksik hissediyordum... Sonra da ders çalışmaya hazır hissedebilmek için başka şeyler yapıyordum, sonrası da uyku.. Uyuyup sabah çalışırım diyordum... İşte öyle öyle geldik bu günlere...

Şimdi evdeki 2 bilgisayar da bozuldu.. Bende her zaman olduğu gibi bu duruma ilahi anlamlar yükledim... Bak demek ki ders çalışman lazım.. Ondan pat diye gitti ikisi de dedim... Koskoca 24 saat... Oooo insan neler yapmaz dedim... Demekle de kaldım.

Geçtiğimiz haftadan bu yana sabah yürüyüşüne başladım.. Orası mis.. Sonra eve gelip bir de pilates yapıyorum.. O da harika.. Ama sonrası tam fiyasko.. Duş ardından öğle yemeği... Sonra plan dahilinde ders çalışmam gerek tabi.. Ama öyle olmuyor işte.. Yemekten sonra televizyona bakıyorum.. Sonra kemanı alıyorum elime 1 saat çalışıyorum derken uyku bastırıyor.. Biraz kestireyim diyorum, diyorum da ne kestirmek.. İnsan ikide yatıp altıya doğru kalkar mı... Sonrasında da işte kitabı alıyorum iki saat falan çalışıyorum... Anlayacağınız benim için yitik bir gün oluyor...

Sonuç olarak bu uyumadığım ve ders çalışmadığım zamanlarda ( oldukça uzun bir zaman dilimi ), hayatı düşünmekle ve yorumlamakla geçirdiğim anların bir sentezi olarak; tam bir miskin olduğuma karar verdim ve iki yakamdan tutup kendimi karşıma oturttum... Artık nazik değildim.. Tehditkar ve kararlı hareketlerle:

- "Kızım; Yaparsan oluyor, yapmazsan olmuyor" dedim...
* "Yapıcam"dedim..
-"Hep aynı hikaye; eğer bu sefer yapamazsan o zaman görürsün" dedim..
*"Ne yani tek suçlu ben miyim?" dedim..
-"Tabi sensin, bi adam olamadın hep havaisin, hep dalga peşindesin" dedim..
*"Bak bu sefer gerçekten söz veriyorum, hatta bu bilgisayarı kapattıktan hemen sonra derse geçiyorum, inan bana" dedim..
-"Bu SON şansın; 'Unutma; yaparsan oluyor; yapmazsan olmuyor'" dedim...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder