28 Ağustos 2012 Salı

Biraz uyku, biraz film, biraz serinlik :)

Herkese selam :)

Dün yaptığım bira - turşu keyfi gece bana pahalıya mal oldu... Hani ateşler içinde kavrulmak derler ya, aynen o durumu yaşadım.. Neredeyse bir damacana su içtim, 20 dakikada bir banyoda vücudumu ıslatıp geldim bana mısın demedi :)

Neyse ki bugün hava serinledi de, çalışmadığım için tüm günümü yatağımda uyku keyfi yaparak geçirdim.. Arada bir tane de film izledim..

IMDb'de 8.6 puan alan, 2011 yapımlı film, temelinde aile ilişkilerini konu alan, insanı düşünmeye iten bir filmdi.. Ama bu filmi, çok sık film izlemeyenlere önermiyorum.Zaten film izlemeye yeterli vakit ayıramıyorken bir çözümleme filmi zamanlarını boşa geçirdiklerini düşündürebilir böyle arkadaşlara.. Benim fikrimi sorarsanız çok beğendim :)

Neyse gün içinde evden burnumu çıkarmadığım için, sevgili arkadaşım Derya ile kendimizi biraz dışarı atacağız.. İtiraf etmeliyim ki kendimi çok heyecanlı hissediyorum çünkü bu akşam çıkarken kapşonlu montumu giyeceğim :) Her zaman mevsim geçişleri beni heyecanlandırmıştır... İlk hırka - mont giydiğim, ilk tişört giydiğim günlerde çocukça bir çoşku kaplar içimi...

Hele bir de sonbahardan kışa geçerken kalın yorganların serildiği ilk gece var yaa... Değmeyin keyfime.. Hemen yorganın içine süzülür, çılgınca ellerimi, ayaklarımı soğuk olan kısımlarda gezdirir, içimde oluşan ürpermelere, şen kıkırdamalarım-kahkahalarım karşılık verir :) Yazarken bile keyiflendim :)

Evet, artık hazırlanmak zorundayım, yoksa Derya geldiğinde hazırlanmadım diye beni yer bitirir.. Yazıma eve geldiğimde devam edeceğim... Meraklanmayın ben gelene kadar bu güzel şarkı sizlere eşlik edecek :)



Deryacım geldi :)

Şimdilik görüşmek üzereeeee :):):):)):)

2 yorum: