30 Ağustos 2012 Perşembe

Geldi mi hepsi üst üste gelir :(

Selam..

Bu sabah uyandığımda rahatça yapabildiğim tek şeyin gözlerimi açıp kapamak olduğunu anladım.. Boğazımda felaket bir ağrı vardı... Karnımsa boğazımın ağrısından iki kat daha feci durumdaydı... Yatakta biraz kendimi dinledikten sonra zar zor kalktım... 

Sn. Altınmeşe ve Beni




Kalkınca aynada bi baktım kendime sol yanağımda kocaman bi sivilce var..  Tam İzzet Abinin beninin olduğu yerde...





Artık yapacak hiç birşey yoktu.. Başıma her ne gelirse gelsin, kendimi çok yoğun geçireceğim bu hafta sonuna hazırlamak zorundaydım.. 

İlk önce Hemen kahvaltılık gevreğimi bol süt ile ıslatıp, neredeyse çiğnenmeden yutulacak dereceye gelinceye kadar beklettim..Sonra afiyetle miğdeye indirdim.. Yemekten sonra biraz daha mantıklı düşünebilmeye başlamıştım.. Hemen annemden nane - limon kaynatmasını istedim... Sonra da şu güzel şarkıyı açıp kafamda bir planlama yapmaya başladım...


Eveeeett....

Nane - limon'um da geldi :)

Şu bir kaç günlük aktiviteleri düşününce karnıma giren kramp bir anda iyice arttı...

Bu akşam eski sevgilim Taner'in en yakın arkadaşlarından Mehmet'in ( Tabi yıllardır biz de arkadaşız ) ve Sevgili arkadaşım Selin'in Kına Gecesi var.. Normalde bir yazlık elbise giyecektim ama havalar serinlediği için  kaşe elbisemi giyeceğim.. Denedim içine girebiliyorum :) Sanırım biraz daha zayıfladım :) Otelde çalışmış olmamın bana en büyük katkılarından biri de, birbirinden güzel ve şık elbiselerim + topuklu ayakkabılarım :)

Ne diyordum;

Bu akşam Selin ve Mehmet Kına Gecesi
Yarın akşam Selin ve Mehmet Düğün
Cumartesi - Pazar Ailecek İstanbul Turu
Pazartesi asker arkadaşımız ( Dünkü yazımda bahsi geçen Kızıl Saçlı Gülşah'ın 1 numaralı kankası :) ) Samet ile buluşma...
ve Pazartesi gerçekleşmesi muhtemel Keman Dersi...

Bir oooofffff çeksem... Benim gibi yorgun bi kız hangi enerjiyle bunları gerçekleştirecek hiç bilmiyorum..

Yine melankoliye bağladım... Şarkılar hep bu modda devam ediyo...


Neyse ben yavaştan akşama hazırlanmak için aranızdan bir süreliğine ayrılıyorum..

Kalın sağlıcakla :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder