25 Ağustos 2012 Cumartesi

Yeni bi başlangıç mı ? Hadi canım...

Selam...

Bugünden itibaren küçük ve saçma hayatımla ilgili "herşeyi" sizlerle paylaşma kararı aldım...

Tabi işe kendimi tanıtmakla başlamam gerekiyor sanırım... Herşeyden önce hayatımı geçirdiğim dört duvar.. 


( Duvarlarımda sık sık asıp çıkardığım posterlerin izi var ( annem bu durumdan hiç memnun değil ) :D  )

 ( Benim emektar elektrom :) )

 ( Keman çalanlar!!! Yay çekmek nasıl bir eziyettir yahu.... )

( Bu da klasiğim ve zilli tefim... Zilin sesinden çok hoşlanıyorum doğrusu )

İşte benim inim :) Neredeyse zamanımın hepsini geçirdiğim küçük dünyam... Ama benim gibi dağınık bi insana göre oldukça küçük.. 

5 ay önce kanser olduğumu öğrendim, ancak erken teşhis sayesinde 2 ameliyatla hemen hemen sağlığıma kavuştum diyebilirim.. Hastalık benden bir şey aldı o da mesleğim.. Otellerde düğün ve kongre satışı yapıyordum ( aslında iyi de oldu çok stresli ve yoğun bir işti ) En iyi tarafı para kazanıyor olmamdı doğrusu :) Artık çalışmıyorum.. 

Hayatta en zor şeyin ne yapmak istediğini bilmek olduğunu sanıyordum hastalığımdan önce.. Çalıştığım iş beni mutsuz ediyordu.. Ama ne yapmalıydı... En sonunda karar vermiştim ben müzikle ilgili bir iş yapmalıydım... Peki nasıl ??? Çalıştığım süre içinde tüm kazandığım parayı harcamıştım.. Aileme 8 yıllık uğraştan sonra ben çalışmayacağım müzisyen olmak istiyorum da diyemezdim.. Yani belki diyebilirdim ama demedim.. Yeni başlangıç insanı olduğumdan Bursa'dan İzmir'e taşınma kararı ile bir anda işimden istifa ettim ve beş kuruşsuz iş bulmaksızın taşınmak için gerekli adımları attım.. İşten ayrılır ayrılmaz gittiğim doktor kontrolünde de ameliyat olmam gerektiği ortaya çıktı.. Burnumda kitle vardı, basit bi operasyon olacaktı.. Ameliyatımdan onbeş gün sonra herşeyimi topladım ve İzmir'e taşındım... İzmir'de geçirdiğim üçüncü günün akşamında KANSER olduğumu öğrendim :D

Evet gülüyorum.. Çünkü "İzmir" -yeni bir hayata başlayacağım yer- Ege Ünv. de ameliyat olacağımı öğrenmemle HAYATA TUTUNACAĞIM yer halini almıştı bir anda.. 3 Temmuzda ameliyatımı oldum.. Başarılı geçen ameliyattan sonra da tekrar Bursa'ya "Babaevi'ne" döndüm...Tabi bir süre çalışamayacaktım... Ama artık o stresli ortamlara da dönemezdim... 

Bir düşünsenize, çalışırken yapmayı planladığım ama çevnenin baskısıyla ortaya çıkaramadığım isteklerim bi anda gerçekleşiverdi.. Müzikle mi ilgilenmek istiyorsun ? Hemen... Tatil mi ? Hay hay :)

Şu an keman kursuna gidiyorum.. Elektro ve klasik gitar çalıyordum.. Bilgimin üstüne yenilerini eklemeye başladım... 

Ama işte esas sorun şimdi gündemde.. SIKILDIM... Deli gibi istediğim herşey elimin altında ama ben SIKILDIM...


Bunu benden daha çoook duyacaksınız... O da şöyle :

HERŞEYİN TEK BİR NEDENİ VAR... O DA İNSAN OLMAK !!!!!

Görüşmek üzereee :)

2 yorum: