14 Kasım 2012 Çarşamba

Çiküfteeee

Selam,

Şu sıralar nasılsın diye soranlara "Aslan Gibiyim" demek geçiyor içimden.. Zira bende onlar gibi 24 saat içinde ortalama uyku saatimi 20'ye çıkarmak üzereyim..

Gece 01:00'da uyuyup, öğlen 12:30'da uyanıp, öğleden sonra 15:45 gibi yeniden uyuyup 19:00'da yeniden uyanarak gece 00:30 gibi yeniden uyuma isteği duymaya başlayarak kendi çapımda bir rekora koştuğumu hissediyorum..

Uyanık olduğum sürede bugün bol bol keman çaldım.. Kulağım sağ olsun nota bilgim olmadan da çalmama yardımcı oluyor.. Bugün ağırlıkla Veda Busesi şarkısını çalmış olsam da aklıma gelen diğer şarkıların da üstünden geçtim.. Yeni bir keman hocası arayışı içindeyim.. Ama bu seferkinin 60'ını geçmemiş olmasına özen göstereceğim..

Uyumadığım zamanlar oldukça rutin ve sıkıcı olan hayatım; uyuduğumda, gördüğüm antin kuntin rüyaların etkisiyle oldukça şenlikli..Belki bi ara rüyalarımı da yazarım ama bu akşam değil..

Akşam 21:30 gibi ede sıkıntıdan patlamak üzere olduğumu fark edince, Adem'i aradım yürüyüşe çıkmak için. Tesadüfen yakınlarındaydı..Beş dakika sonra çıktım evden.. Gemlik'te yaşayan insanlar olarak her ne kadar buradan şikayetçi olsak da en azından sıkıldığımızda yürüyebileceğimiz bir sahil olduğu için şanslıyız doğrusu.. Sahile çıkınca Derya'yı da aradık gelmesi için, 15 dakika sonra o da katıldı aramıza..

Çiköfte Dürüm ile Ayran
Pis boğazlar takımı tamamlanınca gittik Adıyamanlı Çiğköftecisine.. Ayıptır söylemesi dürümü şahane yapıyorlar.. Birer dürüm bir de ayran söyledik, paketlerimizi alıp sahile çıktık çiköfteleri gömmeye.. Çok değil, 5 dakika sonra ellerimizde boş paketler kalmıştı...

Biraz temiz hava almak,  biraz da evde yediklerimi hazmetmek için çıktığım sahil yürüyüşünün sonunda boğazıma kadar dolu mideyle eve dönmenin burukluğu içerisindeyim..

Yazımı Zekko Abiden Veda Busesi ile sonlandırmak istiyorum..


Herkese iyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder