10 Kasım 2012 Cumartesi

Neden Böyle Oldu

Facebook'umu kapattım, cep telefonumu kapattım..

Kendimi eve kapattım...

Kötü çizimler yapıyorum...

Sabahları kalktığımda acıktığım için değil, sabah kahvaltı yapıldığı için kendimi bişeyler yemeye zorluyorum...

Günde 3 kupa sıcak çikolata içiyorum... Her seferinde cezveye koyduğum sütü ocakta unutup taşırıyorum.. Bi gün bu yüzden ailece havaya uçabiliriz.. Belki de bu zihnimin derinliklerinde kurguladığım bi intihar planı.. Bilmiyorum.. Emin değilim..

Kitap okuyorum ama hızımdan memnun değilim.. Çabuk yormaya başladı kitap okumak gözlerimi..

Tek hayalim uyandığımda deniz kenarına yürüyüşe çıkabilmek.. Her gece istisnasız ertesi gün için aldığım karar.. Uygulayamıyorum.. Ya havanın soğukluğunu ya da güneşi bahane ediyorum.. Sanırım gitmeme sebebim yalnızlık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder