13 Kasım 2012 Salı

Tirilye

Selam,

İnsan çalışmayınca, beklediği birşey de olmayınca takvimler ve saatler de önemini yitirmeye başlıyor.. Hele bir de uyku düzensizliği baş gösterince herşey birbirine giriyor..

Uzun bir aradan sonra dün sabah hava ilk defa açık ve ılıktı... Bende hemen bişey yapmalıyım düşüncesi ile güne başladım.. Bişey yapmaktan kastım da Bursa'ya  gidip biraz gezip alış-veriş yapmak..Tabi telefona sarıldım ve sırayla zaman geçirmek istediğim kişileri aramaya başladım.. BU BİR EZGİ RİTÜELİ : Kimseye ulaşamadım.. Aradıklarımın hiç birine..

İçimden küfürler yağdırarak odamdan salona geçtim.. Yanlız başına bir şey yapmak gelmedi içimden...TV de yemek programını izlerken telefonum çaldı.. Arayan sevgili arkadaşım İsot'tu :) Müsait olduğunu öğrenince mutluluktan havalara uçtuğumu söylememe gerek yok sanırım :)

Hemen duşa girdim, hafiften makyaj yaptım ve üstümü giydim.. Artık bu güzel güne hazırdım.. İsotcum evden aldı, Kurşunlu'ya gitme kararı aldık.. Kurşunlu, deniz kenarında sevimli bi yer.. Yoldan geçerken bi Kokoreçci gördük.. Bi çok kızın aksine ben kokoreç ve midyeye bayılıyorum.. İsotun da canı isteyince ikimizde birer yarım söyledik.. Açık mis gibi havada kokoreçlerimizi yedik afiyetle.. Sonra bulunduğumuz yerden kalktık.

Kış günü yapacak pek fazla bişey olmadığından Mudanya'ya doğru gittik.. Tam Mudanya sınırındayken uzun zamandır merak ettiğim ama bi türlü fırsat bulup da gidemediğim Tirilye'ye gitme kararı aldık.. Hem hava güzeldi hemde çok sevdiğim, sıkılmadan zaman geçirebileceğim bi arkadaşım vardı yanımda.. Gün başladığı gibi gitmemişti :)

Yol boyunca çocukluğumuzdan bahsettik.. Oyunlarımızdan.. O kuzeni Kamil'le yaptığı yaramazlıkları anlatırken bende Abimle oynadığımız oyunları anlattım.. Ama ortak bi oyunumuz varmış.. Kanepeleri gemi, halıları deniz gibi görmek :) Korkudan inemezdim koltuktan dedi.. Bende heyecanla atıldım :  bende bende diye :)

Öyle daha bir sürü şeyden bahsederek vardık Tirilye'ye..
Gerçekten çok güzel ve şirin bir yerdi.. Orada Tirilyalı Oteli'nin kafeteryasında oturup birer kahve içtik.. Bi kaç fotoğraf da çektim.. Hemen paylaşayım sizle de :)



Hava yavaştan kararmaya başlamıştı.. Yine sahil şeridinin bol dolambaçlı yollarından eve doğru yol aldık.. Dönerken de radyoda çıkan şarkılara eşlik ettik.. Tekrar çocukluk zamanlarımızdan bahsettik.. Sonra da "Bizim zamanımızda" ile başlayan uzuuuun cümleler kurduk :) Sanırım biz de artık koskocaman insanlar olduk :)

O günden aklımda kalan bi parçayı paylaşmak istedim..


İyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder