4 Kasım 2012 Pazar

Garip İnsanlar ralnasnİ piraG

Selam,

Anında tepki nedir ?

Her durumda, anında tepki verebilen kaç kişi vardır ?

Bu soruların yanıtları tartışmaya açık ama kesin cevap verebileceğim bişey varsa ben anında tepki verebilen o cesur - yırtık insanlardan olamadım tam olarak.. ( Yanlış anlaşılmasın, benim için idol kabul edilebilirler.. )

Bahsettiğim durum genelde haksızlığa uğranan, savunma mekanizmasının çalışması gereken durumlar için geçerli.. Tam da böyle zamanlarda kitleniyorum ben aniden.. Konuşamıyorum, elimi kolumu nereye koyacağımı şaşırıyorum.. Gerçekten sinir bozucu bi durum..

Daha sinir bozucu olanı ise; olay yaşandıktan sonra, o durumda verebilecek onlarca cevabınız olduğunu farketmek... 

Daha daha sinir bozucu olanı da ( komik bile denebilir ); anında tepki verilemeyen olayı kafanızda defalarca yeniden farklı kombinasyonlarda canlandırmak... 

İhtiyacınız olduğu anda sizi terkeden beyniniz, hayal gücünüzün de yardımıyla; hemen sahneyi kuruverir oracıkta.. Sahne, dekor, oyuncular herşey hazırdır.. Senarist ve yönetmeni tahmin etmek hiç güç değil bu durumda :)

Başrolde siz, yan roldeki  hasmınızı duvardan duvara vurur, her bir lafınızla taşlar- kırbaçlarsınız... O kişi yerin dibine girse yetmez size.. 

Hatta zihniniz içinde canlandırdığınız oyuna o kadar kaptırırsınız ki; önce dudaklarınız oynar; sonra sesinizi duyarsınız.. Bu iç hesaplaşmayı dışardan gören biri deli olduğunuzu düşünebilir.. 

Yine de dert etmemek gerekir; eninde sonunda gündem değişir.. Ne demişler, keser döner sap döner, gün gelir hesap döner :D

Herkese sevgiler;

Bu arada alakasız bi şarkı ile sonlandırmak istiyorum yazımı, iyi geceler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder