19 Kasım 2012 Pazartesi

Oynatmaya Az Kaldı Doktorum Nerde?

Selam,

"Film veya dizi falan izleyip, oyunculardan birine aşık olan kız var mıdır acabaa??" diye düşünenler varsa!! ( hayatta düşünülecek o kadar çok şey varken kafasına böyle bişeyi takıyorsa o kişi de, hiç uzatmasın ama tırlaktır. ) merakınızı gidereyim. Vardır.

Ama bu akşam bahsetmek istediğim benim de o manyaklardan biri olduğum değil. Evet öyleyim, ama bahsetmek istediğim başka şeyler var..

Mesela delik çoraplar.. İnsan delik çorabından neden utanır? Bi kaç gündür bunu soruyorum kendime.. Ciddiyim ama.. Bunun cevabını ben bulamadım.. Bilen varsa bana da anlatsın..

Kafamı kurcalayan bir diğer şey de telefon sapıkları..Şimdi ben bu kategoride yarışan babayiğitleri 4 ana başlık altında toplamayı ve dilim döndüğünce açıklamayı isterim:

1. GRUP: Çocukluk zamanlarında arkadaşıyla birlikte eğlence olsun diye rastgele numara çevirerek sapıklık yapanlar : Bu işi bende yaptım zamanında.. Evet insanları taciz ediyoduk belki sürekli arayarak ama masumduk, şakacı çocuklardık..

2. GRUP: Özellikle bir tanıdığa şaka yapmak maksadıyla ahizeyi kaldıranlar: Bunu da yaptım, haaala da zevkle yapıyorum.. Tacizde bulunduğum 2 şahıs var, biri Anneannem diğeri Babaannem.. Kendilerine sapıklık yapılmasını şiddetle tavsiye ederim.. Zira genelde gülmekten altınıza kaçırıyorsunuz. Telefonlarını isterseniz bana ulaşın. ( Şaka şaka, numaraları vermem, herkes kendi ninesine salça olsun )

3. GRUP: Herhangi bir numara çevirerek denk gelene kaynayanlar :  Üzülerek belirtmeliyim ki ilerleyen teknoloji ve küresel ısınma bu sapık türünün neslinin neredeyse tükenmesine sebep olmuştur.. Sevgili sapık kardeşimiz anormal cinsel arzularını bastırmak için çeşitli siterlerde görüntülü ve sesli konuşmalarla her türlü ihtiyacını fazlasıyla giderebilmekte olduğu için artık telefon pek cazip gelmemektedir kendisine..

4. GRUP : Tanıdığı bir kişinin numarasını edinerek, kendi numarasını da gizliye çevirerek doğrudan saldırıya geçenler:  Bu zat-ı muhteremler bi kere en başta kendilerini çok zeki sandıkları için, hemen numaralarını gizlerler ( Savcılığa verildiklerinde numara öğrenilemeycekmiş gibi!!!) Numaralarını gizlemekle kalmayıp bi de üstüne kısık sesle konuşurlar kim oldukları anlaşılmasın diye.. Ama aslında onların kim olduğu çok bellidir.. Onları da O.Çocukları başlığı altında toplayabiliriz. Burdan da bugün beni ısrarla arayan sapığıma selamlarımı göndermiş olayım.


Delik çorap mevzusunu unutmayın, herkese sevgiler selamlar..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder