15 Kasım 2012 Perşembe

Saat 05:21



Selam,

Daha iki gün olmadı aşırı uyumaktan şikayet edeli.. Tamam şikayet etmiş olabilirim ama şöyle doya doya yaşasaydım o halet-i ruhiyeyi...

Sanırım benim ölümüm aşırı doz dengesizlikten olacak..

Dün sabah erkenden kalktım, gün boyu hamam yaptım gece de 00:00 gibi uyumaya çalıştım.. Yok Allah uyku falan yok.. Açarım kitap okurum gözlerim yorulsun diye.. Bi insan gözüm yorulana kadar okuyayım derken 100 sayfayı devirir mi?

Baktım olacak gibi değil ışıkları kapattım, kulağıma müzik çalarımı taktım gözler açık sağı solu izlemeye başladım.. Neyse uyumuşum bi süre sonra..

Tabi her normal insan gibi  uykumu aldığımı sanarak uyandığımda saat 02:00 sularıydı..Sıkıntıdan başladım yatakta yılan gibi dönmeye ama kararlıyım uyuyacağım..

Tabi arada da uyanmadan önce gördüğüm rüya var..Ben ne zaman rüya görsem uyandığımda rüya yarım kalıyor ya ben kendi kendime uyanıkken o rüyayı tamamlarım...

Karanlık, bir önceki rüyanın etkileri derken hoop düştüm yine uykunun kucağına.. Kavuşma çok uzun sürmedi, gözlerimi bi açtım yine karanlık saat 02:41.. İçimden aldı bi küfür... İnsan sabaha kadar uyuduğunu zannedip yarım saat uyumuş olsun... Şimdi böyle bünyeye küfür etmezsin ne yaparsın? Sanki uyumak dışında yapılacak bi ton işim varmış da dünyanın yükü sırtımdaymış gibi...

Bu düşünceler arasında yine uyumuşum.. Durum aynen böyle seyretmeye devam etti.. Hoop uyan saat 03:20 yatakta dön dolaş - küfür yağdır - bi önceki rüyanın muhasebesini yap hoop uyku, gözlerini aç saat 04:02 aynen devam...Taa ki saat 05:21'e kadar..

Baktın olmuyor, zorlamayacaksın..En son pes ettim... Gittim buzdolabından 500 gr'lık Sütaş Orman Meyveli Yoğurdumu aldım.. Oturdum Pc'nin başına..

Yazının sonuna yaklaşırken göz kapaklarım da düşmeye başladı..Sanırım ben yine uyuyacağım..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder