8 Ocak 2015 Perşembe

Haberler

Evet sevgili dostlar...

Sevgili dostlar demeyi seviyorum. Çünkü yazılarımı takip edenler iç dünyama yaptığım yolculuklara tanıklık ediyorlar.

Neyse biraz format değişikliğine gideyim ve önceden yapmayı planladıklarımla ilgili arada haberler yayınlayayım istedim.

Blogu takip edenler bilir; bir İğrenç Hikayeler Serisi yazmıştım. Bu yazdıklarım, okuyanların bir çoğunu rahatsız eder nitelikteydi. Ben yazarken çok eğlendim. Hatta insanların tepkilerini izlerken aldığım haz çok daha tatmin ediciydi. Yaklaşık bir yıl önce yazmıştım son iğrenç hikayemi. Seriyi beğenenlere iyi haber; geçen bir yıl içerisinde bir çok iğrençlik tespit ettim ve bunların hepsini yazmaya karar verdim. Hatta ilkini de bu gece yazmaya başlayacağım.

Diğer bir konu ise; orta gelirli bir vatandaş ve ilaveten bir kadın olarak zamanımın büyük kısmını halk otobüslerinde geçirdiğimden mütevellit bir yazı serisi daha planladım. Ottobos Maceralarım çok yakında sizlerle...

Bir diğer konu da şu; her hafta müzik tarihine adını kazımış büyük müzik insanlarının hayatını inceleyip eserlerini dinleme kararı aldım. İncelemem bittikten sonra sizlere genel izlenimlerimi aktaracağım. En sevdiğim eserler, kısa biyografileri vs...

Nasıl?

Şimdilik yeter sanırım.

Ayrıca kendime yeni bir slogan edindim. Yani geçtiğimiz günlerde bir konuşma esnasında ağzımdan çıktı. İşte bu dedim.

Çünkü Ben Ezgi'yim!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder