17 Ocak 2015 Cumartesi

Smiley ley ley tililili tey tey tey

Naber millet?

Her gün yeni bir akım, her gün bir çılgınlık....

Ben de dedim du bi tane delilik de ben atayım ortaya.

Şimdi efendim, yıllardır önümüze verdiler top başlı sarı kafalı smileyleri. Lakin bana söyler misiniz, benim duygularımı düşüncelerimi benden iyi kim anlatabilir???

O halde ben de dedim ki kendi smilelerimi kendim yapayım.

Yaptım.




Kızlara öpücük











Ben yapacağımı bilirim!
Yalarım











Ufff









Hoşnutluk ifadesi
 
Çoohh gomiiihhh
Bak bu iyiydi
Sarhojjjumm










Sen çok biliyon

İşte şimdi kızdım.













Ben bunu bi düşüneyim!
Ben ne bilim ya!




Çok üzgünüm.
Hanım hanım da gülerim!
Aaaaayyy ççççooogg dadddllııııı







Ühü ühüüüüü

Hınzıııııırrr....
Mutluyum
















Anaaa valla mı la!!


Sevgiliye öpücük


Bunu niye yapıyoz hala bilmiyom. 













Ottssiki diş güldüm

Kız seni yerler.

Vaarrrr mı ulan bana yan bakan?

hhaaağğğrrhhoooğğrr

hıımmm bak bu fena değil

ıııyyykk o ne ola ki? poh mu la o?



çok mahçubum

vay yellooozzzz

şimdi saçını başını yolarım
 
tüüüü sıfatına

aaa!!!!



ehehe bi pislik yaptım


hhıııımmmmmmuuuaaa



pek beğenmedim.


eneee şuna bak ehe 

vırvrvırvırı

öööğğkkk















dil papuç




 Evet sonunda bunu da yaptım.

Bu fotoğraflardan sonra, sevgilim terk edecek, babam mirastan men edecek, abim silahını beline takıp töre cinayeti işleyecek.

Şaka şaka.

Hadin iyi geceler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder